به سایت تخصصی امیرالمومنین امام علی علیه السلام - ابوتراب - خوش آمدید. امیدواریم بتوانیم تحت توجهات آن حضرت در خدمت دوستان ایشان باشیم ... به ذرّه گر نظر لطف بوتراب کند ... به آسمان رود و کار آفتاب کند
. . .
   

 

 

 

شرح لقب

 

 

• خوردن گوشت ذبح شده بدست شيعيان حرام است!

موضوع: باورهای وهابیت

کلمات کليدي: انحراف، اهل سنت، باورهای وهابیت، تشیع، وهابیت

 

عجیب ترین فتوا...!!

خوردن گوشت ذبح شده بدست شيعيان حرام است!

ابن جبرين، مفتي وهابي

مسلماً من ذبح آن رافضي را حلال نميدانم ...اين رافضيان غالباً مشرک هستند و علي بن ابي طالب را دائماً در سختي و آساني حتي در عرفات و طواف و سعي صفا و مروه مي خوانند و فرزندان او را امامانشان مي خوانند همانطور که بارها از آنان شنيده ايم و اين بزرگترين شرک و ارتداد از اسلام است.خدا شرّشان را کم کند و صلّي الله علي محمد و آله و صحبه و سلّم!!!

***

آنچه که امروز در بین شیعیان از کم اهمیّت ترین مسائل شمرده می شود، در وهابیّت آنچنان اهمیّت ویژه ای دارد که تمام وقت و هزینه ی خود را صرف شناخت مکتب تشیّع کرده اند،تا با شناخت ضعف ها، برای ضربه زدن و ایجاد تنفّر از شیعیان راهی پیدا کنند.

موضوعی که برای همگان سؤال ایجاد می کند ترس بیش از اندازه ی آنها از مکتب تشیّع است، دلیل این همه هراس چیست؟

اقدامات آنها ازقبیل همین مطلبی که ذکر شده است؛ آنقدر علیه شیعه و مکتب تشیّع شدّت گرفته است که با تعصّب و کینه توزی خون شیعه را ثواب می دانند و مالش را حرام؛ چگونه می شود که تا این حد پیش می روند؟

***

روش های جذب در فرقه ی ضاله ی بهائیت

استفاده از دروغ

تکیه وهابیت بر عقل است و آنچنان دروغ را به صورت استدلال منطقی به افراد عرضه میکنند که اگر ذهنی با اصول منطقی و فلسفه ورزیده نشده باشد، به راحتی نمی تواند اشکالات آن را تشخیص دهد؛ لذا سخنان مبلّغ وهابی را درست می انگارد وکلامش را می پذیرد

ظاهر فریبنده:

وهابیون ظاهری مذهبی دارند و از عقائد خود متعصبانه دفاع می کنند. آنان سعی می کنند به احکام مذهبیشان کاملاً عمل کنند. وقتی که افراد این پایبندی به مذهب را در وهابیون مشاهده می کنند، با خود می گویند که لابد این مذهب، مذهب حق است و راه آنان درست و خالی از اشکال؛ در صورتی که این چنین نیست.

امکانات مالی :

باید به یاد داشته باشیم که دولت ثروتمند عربستان سعودی پشتوانه مالی عظیمی برای وهابیت به شمار می رود، بنابراین آن ها به راحتی می توانند هر گونه امکانات مالی را در اختیار داشته باشد و حتی افراد را با دادن پول و وعده های مالی به سمت خود بکشانند.

***

در این مسیری که آن ها در پیش گرفته اند کمتر بوی دیانت و مسلمانی به مشام می رسد، اما باید هوشیار باشیم که در مسیر درست گام برداریم و موضوع فتنه وهابیت را بیش از پیش جدی بگیریم تا روزی افسوس زمان های از دست رفته را نخوریم.

با توکل برخدا؛ وَ مَكَرُوا وَ مَكَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَيْرُ الْماكِرينَ ،

در اینجا به پاسخ شیخ وهابی که درمورد سؤالی مرتبط با شیعه مطرح شده است می پردازیم تا دشمنی این افراد را با شیعیان نشان دهیم :


متن سوال:

بسم الله الرحمن الرحيم

حضرت! شيخ عبد الرحمن الجبرين حفظه الله، السلام عليکم و رحمة الله و برکاته.
و بعد... در شهر ما شخصي است رافضي(شيعه)، که کارش قصابي است و اهل سنت او را براي ذبح حيواناتشان نگه داشته اند. براي همين دلايلي براي تعامل با اين رافضي در اين شغل وجود دارد... حکم تعامل با اين شخص رافضي و امثال او چيست؟ و حکم حيواني که بدست او کشته شده چيست؟ آيا حلال است يا حرام؟ به ما در اين مسئله فتوا دهيد.

اجر تان با خدا و الله ولي التوفيق.


جواب استفتاء:

 عليکم السلام و رحمة الله و برکاته

و بعد ... مسلماً من ذبح آن رافضي را حلال نميدانم و گوشت قرباني او را نمي خورم؛ زيرا اين رافضيان غالباً مشرک هستند و علي بن ابي طالب را دائما در سختي و آساني حتي در عرفات و طواف و سعي صفا و مروه مي خوانند و فرزندان او را امامانشان مي خوانند همانطور که بارها از آنان شنيده ايم و اين بزرگترين شرک و ارتداد از اسلام است. پس مستحق قتل مي باشند؛ زيرا در وصف علي (رضي الله عنهغلوّ مي کنند و او را با اوصافي که جز براي خدا صحيح نيست، توصيف مي کنند، چنانکه در عرفات از آنها شنيده ايم. بنابراين آنها مرتد شمرده مي شوند؛ زيرا او (عليرا ربّ و خالق و متصرف در هستي مي دانند، کسي که غيب مي داند و در ضرر و نفع آنها و ... تأثير دارد و نيز آنها به قرآن کريم افترا مي بندند و گمان مي کنند که اصحاب پيامبر آن را تحريف کرده اند و چيزهاي زيادي از آن را که مربوط به اهل بيت و بزرگانشان بوده حذف نموده اند. پس بنابراين از قرآن پيروي نمي کنند و آن را مايه گمراهي مي دانند و نيز آنها بزرگان صحابه مانند خلفاي سه گانه و بقيه عشره و أمهات المؤمنين و مشاهير صحابه مانند انس و جابر و ابي هريره و ... را قبول ندارند و احاديثشان را دروغ مي دانند، يا دليلي براي آنچه که مي گويند، نمي بينند. ولي با وجود اين سرشان را بلند مي کنند و مي گويند چيزي در دلشان نيست و در درونشان آنچه را که اعتقاد دارند، پنهان مي کنند و مي گويند هر کس در دين تقيه نداشته باشد دين ندارد. ادعاي آنان در مورد برادران ما و دين دوستي شان پذيرفته نيست الخ... عقيده آنان نفاق است.

خدا شرّشان را کم کند و صلّي الله علي محمد و آله و صحبه و سلّم!!!

 

 

 

نوشته شده توسط گروه وهابیت در روز سه شنبه 1391/3/2 ساعت 23:49

من این مطلب را پسندیدم

امتیاز دهی

امتیاز این صفحه 2.74 از 31 نظر

• یکی از ستاره های زیر را انتخاب کنید.

 

ارسال نظر

نام*
ايميل
نظر*
کد امنيتي* 

سایر صفحات این موضوع

 

   

پنل اعضاء

نام کاربری:

رمز عبور:

مرا به یاد سپار
رمز عبور را فراموش کرده ام
مزایای عضویت

عضویت در خبرنامه

ویژه نامه

تقویم شیعه

15 شوال

1. جنگ احد و شهادت حضرت حمزه علیه السلام

در سال 3 هجری قمری در روز جنگ احد، حضرت حمزه سید الشهداء و 69 نفر از مسلمانان به شهادت رسیدند.

2. رد الشمس

در این روز بازگشت خورشید برای امیراامؤنین علیه السلام دوبار اتفاق افتاده است: یکی در زمان پیامبر صلی الله و آله و سلم در نزدیکی مسجد قبا و دیگری پس از رحلت آن حضرت در سرزمین بابل در نزدیکی حله.

3.جنگ بنی‌قنیقاع

در این روز بعد از بیست ماه از هجرت نبوی غزوه بنی‌قنیقاع واقع شد.

4. وفات حضرت عبدالعظیم علیه السلام

در سال 252 یا 255 هجری قمری حضرت ابوالقاسم عبدالعظیم حسنی فرزند عبدالله بن علی بن حسن بن زید حسن بن علی بن ابی طالب علیه السلام وفات یافته است.

اوقات شرعی

 

آمارها

. تعداد كل بازديدها: 73663600

. تعداد كل بازديدكنندگان: 67048659

. بازديدهاي امروز: 3008

. بازديدهاي دیروز: 8217

. كاربران آنلاين:

. محصولات فروشگاه: 221

. بحث های تالار گفتمان: 85

. کارهای کاربران: 185

. مقالات: 2021

. تصاویر: 112

. صوت: 401

 

صفحه اصلی | درباره ما | تماس با ما |   RSS | صفحه خانگي | معرفی به دوستان

تمامی کالاها و خدمات فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و تمامی حقوق برای مؤسسه ارمغان نگاه ژرف محفوظ می باشد. فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

استفاده از مطالب سایت بلا مانع می باشد، در صورت تمایل سایت ابوتراب را به عنوان منبع ذکر نمایید تا افراد بیشتری با سایت امیرالمومنین علیه السّلام آشنا گردند.

 

طراحي و اجراي پايگاه اينترنتي: