به سایت تخصصی امیرالمومنین امام علی علیه السلام - ابوتراب - خوش آمدید. امیدواریم بتوانیم تحت توجهات آن حضرت در خدمت دوستان ایشان باشیم ... به ذرّه گر نظر لطف بوتراب کند ... به آسمان رود و کار آفتاب کند
. . .
   

 

 

 

شرح لقب

 

 

• بازخوانی یک پرونده ( سیاه ترین اسناد) + عکس

موضوع: شُبَهات

کلمات کليدي: اهل سنت، بازخوانی یک پرونده، تشیع، سیاه ترین اسناد، شبهه

آنچه که گروهی از برادران سنی، درمورد شیعه بیان می کنند که متأثرازمکتب و اعتقادات وهابیّت می باشد هدفی را دنبال می کنند که مقصودش جز تضعیف اعتقادات و باورهای شیعه نیست. براساس آنچه که آنها به دروغ، به باورهای شیعهنسبت داده اند و با کم اهمیّت نشان دادن تاریخِ مظلومیتِ شیعه در اسلام، حتّی با به رسمیّت نشناختن شیعه به عنوان دین رسمی اسلام و از این قبیل فعالیّت هایی که چندین سال است با جدیّت تمام به این امور پرداخته اند و در راه رسیدن به مقصود شوم خود از هیچ اقدامی دریغ ننموده تا تنه ی استوار تشیّع که بر ریشه ی محکمامامت بنا شده است را بریده و باورهایش را خشکانیده، تا ما را از ادامه ی مسیر حق خود ناامید کنند.

باور آنها بر این است که ما شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها  و مظلومیت علی علیه السلام  و پسر بزرگوارش حسن علیه السلام و قیام فرزند عزیزش حسین که سلام و درود خدا بر او و خاندان و اصحابش؛ و خون شهدای کربلا را همچون خاکسترِ فراموشی بر باد می سپاریم. اما این آرزوی خود را باخود به گور خواهند برد باشد که خداوند و پیامبرصلّ الله علیه و آله و نایبان بر حقش بین ما و آنها قضاوت کنند

در این فرصتی که به بنده ی حقیر داده شد، تصمیم گرفتم به پرونده ای که تاکنون متهم ردیف اولش ما بوده ایم و اتهام ما هم در همین شبهاتی بوده است که به مکتب تشیّعوارد نموده اند، بپردازم.

چرا و به چه علّت این همه سال به سکوت نشسته ایم تا هرچه  بخواهند به ما نسبت دهند؟

چرا آنها به باطل خود یقین دارند و ما در حق خود تردید؟

کدامین راه اهل بیت را ادامه می دهیم که در برابر ظلم و ستم سکوت کرده ایم؟

تا به امروز 5 سؤال و شبهه پیرامون باورهای دروغین وهابیت مطرح کرده ایم که پاسخ آنها را به شما واگذار نموده تا متهم اصلی این پرونده حداقل برای خودمان روشن شود و با کسب علم، در دین خود ثابت قدم باشیم؛ شاید اسباب هدایت دیگران هم فراهم آید

در اینجا عکس هایی از منابع اهل سنت را قرار دادیم (که شبهات آنهارا در گذشته مطرح کرده بودیم) تا هیچ شک و شبهه ای باقی نماند و مسائل بیش از پیش برای شما علاقه مندان روشن شود.

التماس دعا

 


 

 

نوشته شده توسط گروه وهابیت در روز شنبه 1391/2/30 ساعت 25:0

من این مطلب را پسندیدم

امتیاز دهی

امتیاز این صفحه 2.77 از 22 نظر

• یکی از ستاره های زیر را انتخاب کنید.

 

ارسال نظر

نام*
ايميل
نظر*
کد امنيتي* 

 

   

پنل اعضاء

نام کاربری:

رمز عبور:

مرا به یاد سپار
رمز عبور را فراموش کرده ام
مزایای عضویت

عضویت در خبرنامه

ویژه نامه

تقویم شیعه

10 شوال

واقعه ای در این روز به ثبت نرسیده است.

 

اوقات شرعی

 

آمارها

. تعداد كل بازديدها: 73634628

. تعداد كل بازديدكنندگان: 67022428

. بازديدهاي امروز: 4268

. بازديدهاي دیروز: 5611

. كاربران آنلاين:

. محصولات فروشگاه: 221

. بحث های تالار گفتمان: 85

. کارهای کاربران: 185

. مقالات: 2021

. تصاویر: 112

. صوت: 401

 

صفحه اصلی | درباره ما | تماس با ما |   RSS | صفحه خانگي | معرفی به دوستان

تمامی کالاها و خدمات فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و تمامی حقوق برای مؤسسه ارمغان نگاه ژرف محفوظ می باشد. فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

استفاده از مطالب سایت بلا مانع می باشد، در صورت تمایل سایت ابوتراب را به عنوان منبع ذکر نمایید تا افراد بیشتری با سایت امیرالمومنین علیه السّلام آشنا گردند.

 

طراحي و اجراي پايگاه اينترنتي: