به سایت تخصصی امیرالمومنین امام علی علیه السلام - ابوتراب - خوش آمدید. امیدواریم بتوانیم تحت توجهات آن حضرت در خدمت دوستان ایشان باشیم ... به ذرّه گر نظر لطف بوتراب کند ... به آسمان رود و کار آفتاب کند
. . .
   

 

 

 

شرح لقب

 

 

• مرکز حفظ و نشر آثار علّامه عسکری رحمة الله علیه

موضوع: معرفی سایت

کلمات کليدي: پیشوایان، شیعه، غزالی

 

در پاسداری از مکتب اهل‌بیت (علیهم السّلام)، نام علامهٔ عسکری رحمة الله علیه می‌درخشد. بزرگ‌مردی که زندگی خودشان را وقف اهل‌بیت (علیهم السّلام) کردند و از جمله ثمرات عمر ایشان، تألیفات ابتکاری فراوانی است که برخی از آن‌ها بنیان علم تاریخ اسلام و منابع مورد قبول عامه را دگرگون کرد و برخی دیگر، ده‌ها هزار پیرو مکتب خلفاء را به مکتب اهل‌بیت (علیهم السّلام) مشرف کرد. امّا متأسفانه تا زمان حیات ایشان دسته‌ای از تألیفاتشان چاپ شدند و دسته‌ای دیگر، همچنان به صورت دست‌خط ماندند.

مرکز حفظ و نشر آثار این عالم بزرگوار توسط فرزند علامه و وصیّ علمیّ ایشان، جناب آقای دکتر عسکری به همراه حجة الإسلام و المسلمین سلیمی (خواهر زادهٔ علامه و شاگرد ایشان) در راستای چاپ و نشر آثار این عالم بزرگوار، تحت عنوان «مرکز مطالعات اسلامی علامه عسکری» تأسیس شد.

از جمله اهداف کلیدی این مرکز، چاپ و نشر آثاری از علامه است که تا به حال منتشر نشده‌اند. وبسایت این مرکز به آدرس www.alaskari.org می‌باشد.

 

 

نوشته شده توسط گروه معرفی سایت در روز جمعه 1401/8/6 ساعت 15:53

من این مطلب را پسندیدم

امتیاز دهی

امتیاز این صفحه 0 از 0 نظر

• یکی از ستاره های زیر را انتخاب کنید.

 

ارسال نظر

نام*
ايميل
نظر*
کد امنيتي* 

 

   

پنل اعضاء

نام کاربری:

رمز عبور:

مرا به یاد سپار
رمز عبور را فراموش کرده ام
مزایای عضویت

عضویت در خبرنامه

ویژه نامه

تقویم شیعه

10 شوال

واقعه ای در این روز به ثبت نرسیده است.

 

اوقات شرعی

 

آمارها

. تعداد كل بازديدها: 73633829

. تعداد كل بازديدكنندگان: 67021661

. بازديدهاي امروز: 3469

. بازديدهاي دیروز: 5611

. كاربران آنلاين:

. محصولات فروشگاه: 221

. بحث های تالار گفتمان: 85

. کارهای کاربران: 185

. مقالات: 2021

. تصاویر: 112

. صوت: 401

 

صفحه اصلی | درباره ما | تماس با ما |   RSS | صفحه خانگي | معرفی به دوستان

تمامی کالاها و خدمات فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و تمامی حقوق برای مؤسسه ارمغان نگاه ژرف محفوظ می باشد. فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

استفاده از مطالب سایت بلا مانع می باشد، در صورت تمایل سایت ابوتراب را به عنوان منبع ذکر نمایید تا افراد بیشتری با سایت امیرالمومنین علیه السّلام آشنا گردند.

 

طراحي و اجراي پايگاه اينترنتي: